08-09

Magkatarren kommer ju vara ett faktum snart, jag känner att den kommer krypandes,
som alltid när jag är orolig, stressad, ledsen eller förvirrad. Kom igen pappa, få liv i
min dator! Han lagade i alla fall världsgod mat förut, det höjde glädjen en aning. Jag
ska ju sitta hemma i morgon kväll, kan ju inte göra så mycket när man har feber så
att det piper ut ur öronen. Har kollat gamla filmer idag, det var mysigt+mumsat på
godis som jag fick. Nu ska jag snart kojsa, är trött, och har inte sovit något idag, eller
bara lite. Sandra och Rebecca är ju väg till Oslo nu, till Amanda. Jag hade gett vad som
helt för att kunna vara med dom. Det är mina tjejer det.

I morgon, trots feber och magont, ska jag ut till överby och köpa ett par nya mysbrallor.
Dom jag har nu har jag haft i 5 år, och är av plysh. Inte så rockigt som det låter dock.
Ska införskaffa mig ett par gråa. Ska titta efter lite tshirts också i samma veva. Får se
hur mycket man orkar innan jag börjar frysa eller koka.

Jag ska kämpa dag och natt fram till den 7:e. Jag vill vara kvar, jag trivs ju så himla bra.

Är i alla fall glad för att jag kan dissa lippan i morgon med gott samvete. Ingen höjdare
va, svar nej. Mina planer är bättre. Om vi inte hörs innan i morgon, GOTT NYTT ÅR på
er. Vi hörs väl nästa år I guess :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh, ta det lungt med magen, det e jobbigt! Krya på dig!

2008-12-30 @ 22:59:40
URL: http://liljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0