Always me.

Jag fick precis besök av Malin, hon gjorde mig lite gladare. Hon är bra, min skrutt.
Ska kanske köra henne till stan sen, och efter det ska jag hem och sova, glömma
allt som jag har gjort. Åh, jag är klantigast i hela världen. Men men, bara att ta nya
tag. I morgon blir det skola tills fanskapet är färdigt. Det betyder att om det vill sig illa
så är jag hemma 23:00 när skolan stänger, men vi får hoppas att vi blir färdiga innan.
Längtar till lördag, mys med skruttan. Och söka jobb. Nu när jag pluggar här blir
jag fast i THN, men till sommarn vill jag bara bort Jag har gjort den här stan för mycket,
man vet för mycket om massa folk, man har hört för mycket. Och ibland verkar det stämma
riktigt jävla bra. jag ogillar det. Ibland så snackas det om saker som inte stämmer också,
men inte den här gången. Nu ska jag ta en dusch och sen lägga mig i sängen och läsa
bok med kaffe och musik. Jag behöver det, slippa tänka.

Jag blir så arg på mig själv. Jag vet bättre än detta. Emma.. jag klarar det inte! :( Du vet
vad jag menar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0