Året som bara gick.

2008 måste vara det året som har gått fortast. Först var det januari, sen blev det maj, och allt skulle fixas med studenten. Gräl och gnabb runt ämnet, men som tillslut blev väldigt bra. Alla kvällar och stunderna när skolan slutade för dagen, var det studsmattan, saft, älgsafari och vänner som gällde. Fri som en fågel. Bästa tiden på året tror jag. Ni vet när man tänker tillbaka på vissa stunder i livet kan man få en sån där stickande känsla, man känner något speciellt. Denna tiden är väldigt speciell. Första juni åker vi till Alanya, bästa resan ever. Kommer hem 8 juni, bruna och fina. Tjoff, så går sista veckan i skolan och studentdagen kommer. Kvällen innan kom jag hem klockan 3, alltså tre timmar innan jag skulle gå upp för att åka och fira mitt livs dag. Men jag var så otroligt pigg, ända fram tills jag gick och la mig, natten efter. Studentdagen kunde inte varit bättre, jag älskade det. Balen 15, juni, två dagar efter var också helt perfekt. Dagarna gick och jag och Malin åkte upp till Strömstad för att fira midsommar. Det var alldeles perfekt, och i allt festande och vinpimplande får jag jobb på sportshopen, nya nordby. Jobbade hela sommaren, saker var bäst, andra saker var sämst. Kommer hem i början på augusti och jag återhämtade mig inte helt förrän i slutet av september. Min bästa och min sämsta sommar. Börjar plugga i slutat av augusti, passade mig alldeles utmärkt. Träffade många nya människor, vissa riktigt goa, andra lite småjobbiga. Sen rullade allt på och jag jobbade lite extra på mammas jobb under hösten.

Liten snabbis. Har utelämnat sådant som kärlek, krångel m.m
Nu ska jag gå upp till mamma, hon ska handla åt mig tills i kväll.
Ni vet vart jag håller hus. In bed.

Kommentarer
Postat av: Ida

gullet hur går det med datorn? Fan va synd att du inte va här i kväll. t-ås ist för t-h för en kväll tycker jag :) håll mig uppdaterad, OCH krya på dig nuuuuu! Om en vecka kommer jag och då hoppas vi på en frisk Sara :)

2008-12-31 @ 15:52:17
URL: http://idajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0