Breakeven

Sitter i ateljén i skolan igen. Idag har jag med mig skiva, så ni kan kalla
mig dj-Sara idag med. Vi ska snart gå på lunch, eller om en timme ungefär.
Vaknade halv sju och var pigg, så jag kravlade mig ur sängen och gick ner
och drack kaffe och kollade på äntligen hemma som jag spelade in igår.
Jag är en sucker för inredningsprogram. Kan inte hjälpa det. Det bästa som
finns är att ha tid på sig på morgonen, vilket jag hade idag. Nej, nu ska vi jobba
på här, vi SKA bli klara innan fredag, eller i alla fall på fredag. tack och hej.

längtar.


Kommentarer
Postat av: Emilie

Jaaa vi ska bli klara på fredag, det har jag bestämt. Vi ses imorgon Dj-Sara :P

2008-12-15 @ 19:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0