Däck

Så, hemma från skolan sen ett tag nu. Har ätit, tagit en dusch och nu inpackning. Måste
egentligen ut och byta till vinterdäck på min bil, får göra det när jag sköljt ut håret. Vill träna
i kväll också, får kolla vad som finns. Kanske bara gå till gymmet och springa av mig lite
fett, och dålig energi. Har även fått reda på att det ska hållas en innebandyturnering på
fredag för alla diggare och filmproducenter. Vi har redan gjort ett lag, så det kommer bli kul.
Efteråt är det fest på kåren med billig sprit. Haha. Vi har ju inte haft någon riktig klassfest
är så det är på tiden. I veckan ska vi jobba vidare med våran webbtidning också Känns som
att jag är back on track och ser fram emot det. Även fast min dag idag har varit annat är bra.
Försov mig, sen cyklar jag till jobbet, skolan, och när jag kommer fram till skolan inser jag
att jag inte har någon cykelnyckel med mig. Får cykla hem igen och ta bilen, som jag inte
har några vinterdäck på (därav cykelturen från första början) Ringer pappa och då kläcker
han att man får köra med sommardäck efter första december, om väglaget tillåter, vilket
väglaget gör en regnig och frostfri dag som denna. Till skolan, gick igenom lite, till klassrummet.
Helklass, lite genomgång. I morgon ska jag be att mamma ringer mig för min väckarklocka
på mobilen verkar ju inte vilka samarbeta.

Jag vill på hockey. Fick förfrågan om jag ville gå på Färjestad-Frölunda i slutat av månaden,
och klart att jag vill det. En av mina favoritsysselsättningar nästan. Stämningen alltså.
Nu blir det nog lite kaffe, innan handskarna åker på för däckbyte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0