Dagen innan.

Ibland älskar jag att komma hit till jobbet. Jag går in hos sekreterarna och
då sitter Carina med en papperskasse som det står "Jag är inte här" på.
Haha, skratt på morgonen gör att dagen går lättare. Nu ska jag fylla en
kanna med vatten, för jag känner att det är en UVI-dag idag. Kan bli i alla
fall. Nu är Sandra och Amanda hemma också. BRUDAR, dags att agera 
och styra upp något. Juldagen säger jag bara. Välkomna hem till mig ;)

Ska försöka få klart sista julklapparna idag också. Jag och lillebror ska
ta en tripp till Överby när jag slutar här runt 13-tiden. Men jag har noll koll
på vad jag ska köpa til dom som jag har kvar att köpa till. Det kommer väl
bli så att orken tar slut när hela Trollhättan ska julruscha i slutet. Jag är ju
en av dom som alltid, bara att gilla läget. För julklappar är ju så jävla viktigt.
Hatar det egentligen, julklappshetsen. Hade kunnat droppat det totalt. Men
nu är det ju som det är igen. Positiva klubben, jag vet. Kanske för att det i
inte finns kaffe. jag får köra på snabbkaffe. Carina har säkert lite över.
Om hon har hittat ut ur papperkassen än. Humor.

Det hände massa saker i mitt liv och i min omgivning som gör mig riktigt
ledsen. Personer som har hållt ihop sen jag var ett år. Och nu har dom
bestämt sig för att inte göra det längre. Det gör ont i mig. Det ska vara ni
två, det har det alltid varit. Och såg inte detta komma, inte någonstans.

Och jag saknar dig. Du är sjuk, du gör mig konstig. You don't know how
lovely  you are. Men jag vet. God morgon!

Kommentarer
Postat av: Ida

uppdatera din blogg, TACK :)

har sktitråkigt på jobbet nu, har vart inne mist 10 ggr på din blogg :P

2008-12-23 @ 17:01:00
URL: http://idajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0