det finns inget med dig som är underbart.

Du tror du är så jävla smart,
Tänker rent och klart.
Men det finns inget med dig som är underbart
Kan inte alls förstå, hur jag kunde gå på
Ditt jävla prat om att jag var speciell och så
Du tror du är så jävla smart,
Tänker rent och klart.
Men det finns inget med dig som är underbart
Att du var allt jag ville ha
Trodde jag att du va'
Men du kan packa ihop allt du har och dra

Ganska sant så, simpel låt men jag kunde inte sagt det bättre själv. Nu är det
dags att ge sig. Inget mer nu. Skönt att vara med mamma och moster på bishop
arms och bara prata och dricka vin. Kom hem för cirka en timme sen, underbart.
I morgon ska jag hämta ut mitt antibiotika, tio dagar. En bra anledning till att slippa
gå ut och vara odräglig. Haha. Jag ska satsa på filmmys och så ett tag nu. Min dator
är lite konstig. Vet inte riktigt vad som har hänt med den, jag får fixa den i morgon.
Nu ska jag sova. Hoppas att alla tar hand om sig ute i vimlet i kväll. Jag såg megakön
till lippan, INTE KUL, som wow-Jocke skulle sagt.

Älskade vän.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0