dreams.

Jag har städat. Inte så noga men det ser bra ut. Jag kom att tänka på att jag drömde
massa konstiga saker i natt. Och när jag tänker efter så är det saker som hände igår
som jag kan relatera till drömmarna.

Det började med att jag och Emma skulle åka till Tranås (kan vara för att Ida åkte
hem igår) och vi kommer till Stockholm där vi ska byta tåg till Järfälla och sen till
Tranås. Fatta omvägen men i alla fall. Emma och jag går på fel tåg tror vi och då
går Emma på toaletten. När lokföraren sen ropar ut rätt hållplats ändå så är Emma
fortfarande på dass, så jag går av själv. Ofta liksom. Emma ringer och jag skriker
att hon ska gå av på nästa hållplats, vilket oftast brukar vara i en annan stad när
man åker tåg. Denna gång visade det sig att det var 200 meter bort. När jag väl
träffa Emma har hon gjort en hjärnoperation men som tur var så var hon frisk.
Humor.

Nästa dröm. Jag frågar någon var jag ska ha på mig över msn för vi skulle ut eller
något och svaret blir svart skinnväst och mockasiner. Okej.
Sen var det några volvoraggare som körde utanför på våran gata och höll på att
jaga vita hästar. ( Denna dröm vet jag inte riktigt hur jag ska få in under realistiskt
men ja man vet aldrig varför.)

Nu står kaffet på nattduksbordet och jag bloggar för tredje gången under den dagen
som jag inte skulle ha tid att sitta vid datorn. Ser ut som att jag fick tid över. En liten
fågel viskade i mitt öra (som var skrämmande lik Malin Kartis) att Emma kanske skulle
joina i kväll. Emma, ifall det är så, så hoppar vi inte på något tåg, det kan sluta riktigt
illa.


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha nee tåget skippar vi, hjärnoperation låter som farliga grejer:)

2008-12-20 @ 16:47:50
Postat av: SARA

ja det kunde slutat illa ;)

2008-12-20 @ 17:48:30
URL: http://sarashistoria.blogg.se/
Postat av: Ida

haha fyfan va du är söt :) det betyder att du måste hälsa på Tranås snart!

2008-12-21 @ 09:55:22
URL: http://idajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0