facebook.

Ida, jag kan inte godkänna din kommentar så att den syns. För jag tror att jag har
sabbat allt. Haha. Jag i ett nötskal. Och smeknamnet är lite för uppenbart på grund
av att personen i fråga kan se det här. Haha, ja du fattar ;) Vi får ta det när du är tillbaka
i Trollhättan gumman! Och jag har också fått UVI igen. Nu är det tranbärstabletter och
citronvatten igen.

Ja just det tänker ni andra nu.
Och ni tänker: Men hon skulle ju inte blogga mer. Nej tänker jag tillbaka då. Det kanske
jag inte skulle, men nu gjorde jag det i alla fall. Okej tänker ni, vilken tur ;) Nej, jag ska
gå ut på en promenad nu, men det låter blåsigt. Får ta på mig fleecetröja, seglarjacka
och långkalsonger eller något i den stilen. För ut ska jag. Hade velat styra stegen mot
gymmet med det stänger ju klockan tre. Kass öppettid. Efter promenaden måste jag
städa, ett riktigt måste. Ni ska se hur det ser ut här hemma, kanske ska ta en bild?

Längtar till det nya året. Bära, bära, bära, fixa, fixa, fixa. Och jag ska nog till Oslo på nyår.
Det kan bli ballt. Kanske inte för min plånbok, jag har hört att det är dyyrt! Men jag får ju
lön, bidrag och sånt efter helgen, så det ska nog lösa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0