glaze.

Jag är inte trött för fem öre. Jag är sugen på kaffe men är nog inte så smart
när jag ska försöka sova snart. En kopp kaffe idag bara. Du borde vara stolt
över mig :) Nu är jag hungrig igen, men det är varken bra att äta sent eller
något i form av smörgås. Lite fil kanske. Fick ett upplyftande samtal förut i
alla fall. Skönt att höra din fina röst. Jag vill egentligen ut och festa i morgon,
men jag vet ju hur det blir. ÖVERSKATTAT! Kanske bättre att bränna pengar
på något annat än en misslyckad kväll. Det beror mycket på vad det är för
folk ute. God natt då.

Och:
Och jag blir sjukt trött på alla bloggar man läser som ska ha en tävlig i varje
inlägg. Hur kul är det, och speciellt när man inte ens orkar bry sig för att det
är miljarder människor som är med. Har skickat in till en tävling en gång och
det var till Kelly. Då vann jag ett halsband. Grattis till mig liksom. Har nog slängt
det nu.
Hittade inläggen: hahhahaha hahahahha
Jag vet, jag är grym ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0