Harry.

Nu har jag kollat klart på Harry. Längtar tills nästa film. I morgon ska jag göra en inpackning
innan skolan. Mitt hår är lite torrt, not classy. Men min dunderinpackning för göra susen. Jag
vill träna i morgon också. Kanske ska klämma in det i planeringen. Sen ska jag ner till stan och
göra lite ärenden också. Beställa klipptid för mina toppar. Funderar starkt på frisörskolan. Hört
att dom lyssnar, bara klipper det som verkligen behövs. Någon som har erfarenhet av frisörskolan?
Orkar inte vara vaken längre nu. Ska släcka lampan. I morgon hoppas jag på sällskap. Jag
saknar dig redan. Helt otroligt. Nu har det blivit en rad tråkinlägg här ser jag. Inga bilder, ingen
musik och så. Men jag ska bättra mig. I morgon är det en ny vecka.


God natt då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0