Hej.

Kul att så många sa hej, ni kan ju fortsätta med det :). Det är ingen som har hört av sig från
Zurich än, hallå tomen från Zurich? :) Nu har jag lånat megabra-kamera och stativ från la
school, så jag ska knäppa lite snygga bilder här snart, och självklart delar jag med mig sen.
Måste plugga idag, jobba på portfolio och lite annat knåp. I kväll bli det spinning som jag
nämnt tidigare, lovely. Eftersom det var en smärre evighet sen jag satte min fot på sportliv,
så är det på tiden. Idag käkade vi thai-buffé på lunchen. Det var gottis. Och i morgon blir
det lite frukost med Emma på ecpresso-house klockan 9. Mys. Nej, tillbaka till kameran.
Har precis fällt upp stativet som kan bli typ 2 meter högt. Fågel, fisk eller mitt emellan alltså.
Tjo så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0