How can you live with yourself?

Idag har inte varit en bra dag.
1.Jag är bråkat sönder med photoshop.
2.Jag har varit allmänt irriterad och så.
3.Jag har skällt på pappa för att jag fick ett ben i min lax, blev förbanad och
tillbringade två timmar sovandes i min säng för att jobba på att inte vara arg.
4.Jag har inte den blekaste aning om vad jag ska göra på nyår och funderar
på att hyra en film och äta massa godis, som jag för övrigt har hållt mig undan
en vecka nu.
5.Jag blir galen på mig själv för att jag är knäpp och vågar utsätta mig själv för
det värsta som finns.
6.Men jag mår samtidigt jävligt bra av det.
7.Jag har slutat bita på någlarna och dom böjar bli långa igen.
8.Jag har mensvärk och pms (se punkt 1,2,3, delvis 4.
9.Jag har ont i mitt knä
10.Jag vill ha ledigt men ska jobba hela jävla julledigheten och jag hatar det. (punkt 8)
11.Kom på att det inte är så farligt att jobba.
12.God natt för guds skull.

pms-sara väljer musik
 
och en glad sara, som kanske till och med
är full när hon väljer denna låten. Vem vet?

Kommentarer
Postat av: Anonym

nutjob

2008-12-18 @ 00:09:29
Postat av: Carro

Hmmm, vad har du mer for bilder p amejj? skickade jag mer an de tva som var fran fotografen? Annars fra ja skicka nan bild till dejj om du inte har andra, va gullig du ar och hjalper mejj! :) puss

2008-12-18 @ 05:52:51
URL: http://carroojohansson.blogg.se/
Postat av: Carro

Nu sag jag att du grejat lite, va roligt! Men had en bilden du har assa lite mer bilder typ, massa olika pa mejj! Eller gor hur du vill, gor sa for vi se hur de blir! Gud va gullig du e!

2008-12-18 @ 05:54:57
URL: http://carroojohansson.blogg.se/
Postat av: Ida

hälsa på i tranås på nyår! :)

2008-12-18 @ 07:50:05
URL: http://idajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0