Ibland ledsen, ibland glad.

Ibland går allt upp för mig och jag mår uselt. Ibland går allt bra för mig och jag mår svinbra. Sådär bra så att man bara gå runt och ler så fult som på bilden nedanför. Men just nu får jag fejka fram sådana leenden. För jag är inte glad så ofta. Jo, när jag är med människor som jag trivs med. Men just nu, fan alltså. Kan du bara höra av dig så jag fattar något över huvudtaget. Jag är ett emotionellt vrak just nu. Och jag börjar tro att jag drog denna förbaskade nitlott igen. Och denna gången visste jag att jag inte skulle! fan fan fan. Det är bara mitt eget fel egentligen. Shame on me. Nu ska jag fixa i ordning mig lite och sen, om en timme, ta bussen ner för att möta upp Ida vid resecentrum. Ska bli kul, få lite annat att tänka på :) Kollade på Britney Spears dokumentär förut: For the record. Rätt tänkvärd, man får en känsla av medlidande. Hur lätt kan det vara egentligen. Se den på mtv.com. Puss!


Fuuuuuuul. Men hellre ful än ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0