Innan 2009

Nu ska min näsa bli sådär skitjobbig också. Den vill inte andas. Men mamma
sa att det är bra för då betyder det tydligen att jag inte har vinterkräksjuka eller
influensa? Okej, bra. Då kanske fanskapet kan lämna min kropp snart. Har
kommit på att det är en bra bantningskur i alla fall. I går fick jag ner två skedar
yoghurt och en klementin, och idag lite svamp, pappas mat, och tre bitar av
pappas godis. I morgon tror och hoppas jag att jag ska må bättre. Då kanske
all hunger kommer på en gång och jag äter för dessa två dagar. hmm? Kanske
inte ändå. Nu ska det i alla fall pumpas nässpray och sen försöka få lite sömn.

Jag vill ha sommar, strandgatans uteservering, gaddesanna,
Lysekil med båten,Strömstad, fallens dagar, Grebbestad och
bara ben, espandrillos(stavas?) m.m Ni fattar. Men den
kommer snart igen.

Alanya, ett guldkorn 2008.

Ida, min dator är fortfarande död. Jag håller tummarna annars ringer jag till dig
i morgon och gråter en skvätt.
Om jag inte har dött själv innan det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0