julmys,

Sara Karlsson, även kallad däckbytarN Sara Karlsson. Jag är stolt.
Nu befinner jag mig tre mil söderut. Vi ska dricka glögg och äta peppisar
snart. Jag gillar julen, för allt så är mysigt. Glögg är det bästa jag vet
för tillfället. Har inte varit jätteförtjust i det innan men i år är det glögg
som står först på innelistan. På lucia har jag, Emma och Anna planerat
en stakvinsglögg-kväll. Glögg och julmys, (baka innan?) följt av utgång.
Längtar redan dit. I morgon är det ju som sagt skola igen, 10:15. Efter
det blir det spinning med Malin, Josef och Mathias. Ska bli skönt att
trampa ur benen en aning. Nej, nu vankas det glögg här i huset. Vi hörs
i morgon antar jag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0