Just nu,

Tiger lou - Nova lee
Tiger Lou - When I was a kid
The script - Breakeven
Lady gaga - Poker face
Timbuktu - I väntan på vadå
Freedom vs musikk - Hang on

Jag ligger i sängen. Har precis fixat matlåda till skolan i morgon och längtar redan till lunch. Det blev Saras laxpasta med morot. I morgon ska vi gå igenom flash, som tydligen ska vara klurigt. Klurigt är något som jag för tillfället inte är i behov av. Det räcker med det vi har att göra. Emilie hjälpte till jättemycket idag i skolan, vilket jag är otroligt tacksam för. I morgon efter skolan vill jag träna, men får se om jag hinner. Jag hoppas verkligen det, och inga jullåtar tack! Ska ta mig en promenad till skolan också, bara det att min i.pod är spårlöst försvunnen. Den är så liten, vit och platt så den syns inte. Vart är du lille i.pod? På lördag är du lucia också, jag vill se luciatåg, jag måste fixa så jag får se ett nu när man inte går i en skola som har luciatåg. Men det är ju på en lördag i vilket fall. Nu ska jag lyssna lite musik och sen släcka lampan. I morgon börjar vi 10:15, så för mig blir det tidig uppstigning då det blir promenad. Just det: Designen ser förjävlig ut på bloggen nu, men har ingen ork och lust att pilla. Ni får hålla ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0