Kaktus.

Idag är jag inte på topp. Tror att jag har feber och ont i halsen vet jag att jag har. Plus massa
annan skit som låter mig påverkas, fast det är det sista jag vill. Det brukar ju vara så att det
är värre på kvällen, att man känner sig ensam, och oj vad mörkt det är och så vidare. Men
när mina ögon såg dagens ljus så hade ingenting förändrats. Och jag drömde om dig hela
natten till råga på allt, jag måste bygga upp en starkare karraktär och inte tänka på dig mer,
tänka på mig själv i stället. Typ som att jag ska börja plugga nu, ett måste, men först lite
mellan-frukost-och-lunch-mål. Ska koka ägg, skära avokado, kyckling och keso. Jag har
dragit igång med LCHF igen. Jag har ett mål. Puss!

Kommentarer
Postat av: Ida

hur mår du lilla vän ? :)

2008-12-11 @ 17:07:54
URL: http://idajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0