Keep.

Okej, jag kan inte hålla mig härifrån. Har inget viktigt att säga mer än att jag är på
ett fruktansvärt dåligt humör idag. Beror på att det är en speciell 5-dagar-per-månads-
period som började igår och att jag inte fattar vad jag håller på med för övrigt. Vem
är det jag försöker lura här? Definitivt mig själv. Jag är så lost och lurad, men kan inte
hjälpa det riktigt. På lördag ska jag i alla fall umgås med Malin, bege oss till smulan
och lyssna liveband, det ser jag fram emot, i alla fall något. Jag har missbrukat klementiner
idag, det kommer snart vara underskott på dom i Sverige.

Lillebror, vad ska man köpa till dig i julklapp tro? :)


Kommentarer
Postat av: Ida

mmh, vet. Jag hatar de!

2008-12-17 @ 18:23:36
URL: http://idajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0