Lina dansar.

Idag har jag tillbringat mesta tiden nere på Oden, Emma som sålde årskort
och Malin på glitter. Malin hade fixat julgodis, vilket var uppskattat. Hem från
stan och tjatade lite över kaffe med Malin här. Nu har jag precis städat klart,
så jag ska slänga mig i soffan och kolla på mitt inspelade gossip girl. I morgon
blir det jobb på granngårdens vårdcentral igen. Kan bli rätt okej, kan bli jobbigt,
men jag får pengar, vilket jag är i enormt behov av. Jag ska också börja handla
mina julklappar i morgon. Jag är ute i väldigt god tid i år, för förra året köpte jag
dem dagen innan, i år två dagar innan. Grattis liksom. Lyssnar på Stefan Andersson,
och får aldrig nog, det är så fint. På tisdag ska Sara och Malin söka jobb minsann,
vi har största planerna för sommaren. Hoppas hoppas.

Det bästa jag vet stavas: M A L I N  och  E M M A

All I want for christmas is you typ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0