Lucia.

Idag har jag städat här hemma, och hunnit med en odenrunda med Emma, vilket
inte tar så lång tid kom vi på. På cirka en kvart har man kollat utbudet. Kass. Oden
är dömt att stängas ner. Det blev i alla fall en fika på Ecpresso house och titt på
luciakröningen. När vi nästan hade frusit fast i backen så åkte vi hemåt. Mormor
och morfar här här på lussefika nu, så jag ska snart bli trevlig och prata med dom.
Mamma gör lasange, synd för mig eftersom lasangeplattorna ej är välkomna till
min kropp. Så jag får något annat ;) Rebecca kommer om någon timme också, det
ska bli otroligt kul att spendera tid med henne i kväll, och vinet. Sen drar vi ner till
stan och sen ut på krogen. Vad ska man ha på sig? Får gräva i garderoberna och
hitta något gammalt skruttigt. Ge mig cash då. Fattig. Nej nog med dator för idag,
nu vankas det lussefika. Puss/Sara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0