Människor som behöver något att göra.

Okej, som det ser ut idag, när vi har det lite krisigt med jobb i Sverige,
kan man inte låta bli att tycka synd om vissa som inte har något att göra
på dagarna. Som denna stackaren till exempel. Varför inte hänga på Saras
blogg dagarna i ända i stället. Mycker roligare, eller hur.

Anonym om jag har koll.:
hahahaha, du bryr dig verkligen... lite flum blev mindfuck alltså... bra där.

Ja du min anonyma vän. Vad ska man säga. Om du nu är så intresserad av
min blogg, eller vad man nu ska kalla det, så varsegod. Den är ju till för att
folk ska läsa. Men jag fattar inte vad du skriver eller menar med dina tidigare
kommentarer, så jag bryr mig verkligen så lite som man kan bry sig. Men
tror du verkligen att du är så anonym längre? Nej det är du inte. Jag är inne
på google analytics varje dag, och med din ip-adress blir det inte svårt. Var
det "mindfuck" du var ute efter eftersom du skrev bra där? Var har du för liv
då kan man fråga? Jag ska nog gå hem och gråta en skvätt efter jobbet. Du
kanske borde skaffa dig en sysselsättning du med på dagarna? Om du har
något att säga så kan du få ringa mig om du vill. För sånt här tjafs på bloggen
har jag varit med om förr, och det var nog det mest onödiga jag gjort.
Låt mig skratta åt dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0