Men gud vi överlever.

Yes, nu ska jag sova, trött som ett ägg efter nio timmar framför en dator i skolan
och för lite mat. Jag är klantigast och dummast på denna jord för tillfället men jag
kan inte göra så mycket åt det. Ibland är det lättast att vräka ur sig, precis som det
är och sen ta konsekvenserna och leva livet :) I morgon vill jag sova längre, för det
har jag inte gjort på länge längre. Sen ska nog jag nog hjälpa mamma att julpynta
llite. Mys. Pappa vill ju alltid fixa julgodis helgen innan jul, så det kanske blir lite sånt
också. På kvällen ska jag umgås med Malin. Vi ska glögga och sen åka ner till Smulan
för lite liveband och vin. Trevligt att bara umgås med lagom mängd alkohol i kroppen.
Nästa vecka ska jag jobba måndag, Göteborg och Emilie på tisdag. Party den 25:e?
Och julafton fattar väl alla, julbord, julklappar, hela grejen. 

Nej, nu är jag trötter. God natt. Puss!

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack sa jattemycket med desinen till bloggen! JATTEBRA! Undrar bara om du kan andra sa jag far en annan stil pa min rubrik nar jag skriver. Kan man de va? Thanks alot!! puss

2008-12-20 @ 02:08:31
URL: http://carroojohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0