ml.

Nu ska vi upp till skogshöjden och äta julbordsrester(herregud, när tar fanskapet
slut?) och sen ska vi förbi överby och hämta ut antibiotikat och byta ett par tränings-
byxor. Skönt när man ska byta till en mindre storlek. Haha. nojigt. I kväll har jag och
Emma bestämt oss för att gå ut och äta och dricka ett glas vin. Kan bli mysigt att bara
träffas och prata. Det är vi ju rätt bra på. För överigt så snurrar massa saker i mitt
huvud. Men jag tror att det snart ska vara klartsnurrat. Får ta mig i kragen som sagt.

Svart nagellack på, det är snyggt.

Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

jag har me svart nagellack :) du är snygg minsann

2008-12-27 @ 15:16:57
URL: http://idajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0