OTH

Dålig update idag.
Har ont i huvudet för tillfället. Kanske lite kaffe, lite mat. Laga mat. Orkar egentligen inte,
men jag måste väl. I morgon är det innebandyturniering i skolan och nu känner jag mig
lagom peppad. Men jag blir väl det till i morgon antar jag. Blir en lugn kväll, dissar fortfarande
lipz, tråååkigt. Ska nog ladda ner lite One three hill-avsnitt. En viss person har för första gången
fått mig att titta på det. Gick in på youtube igår och tittade på 8 avsnitt av Sunes jul. Det var
mysigt. Är julkalender-avsnitten bara 10 minuter långa? Kommer ihåg att det var kortisat men
inte så lite som 10? Allt verkade ju större när man var liten i och för sig.
Haft en trevlig dag i alla fall. Lite småtrött bara. Men hey! Det är kallt, mörkt och trist ute, men
kände av en viss vinterkyla ute förut, så hoppas på snö. Förresten: Sälen vecka 5 någon? :)

Kommentarer
Postat av: jenka

Jo jag har ju det :P

2008-12-04 @ 20:03:45
URL: http://liljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0