Put my feet back on the ground.

Det var kul att kolla handboll. Vi hejade på bra, dock var domaren orättvis. Men 20-20,
bra jobbat. Marie var duktig :) Nu ska jag fixa te och lyssna på lite musik samtidigt som
jag pluggar lite. Tycker att det är väldigt dålig uppdatering på alla bloggar som jag läser
idag, så jag uppdaterar desto mer. Står i valet och kvalet om jag ska ut på lördag också.
Vet inte om jag orkar och har råd. Men skulle varit kul, men det känns som att nu när
det var grymt kul i lördags så vill man leva på det lite nu, och inte bli besviken på en kass
utekväll helgen efter. Kanske rätt inställning som krävs bara. Är på skitbra humör nu,
var nog Ida och handbollen som bidrog till det. Blir inga mer inlägg idag, så ha det lovely
så länge. Hej.

Kommentarer
Postat av: Ida

2008-12-09 @ 21:10:30
Postat av: Anonym

Braaaaaaaaa:) Jag röstar för mera handboll!

2008-12-09 @ 21:11:25
Postat av: jenka

Ja! och det e hemskt, drunknat vid slussarna eller nått :S vem vet!

2008-12-09 @ 22:08:22
URL: http://liljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0