så det så!

OCH man blir på så jävla bra humör när man får reda på att ens ex var otrogen
under tiden vi var tillsammans. Nu känns mitt beslut bara ännu mer rätt. Yes.
tack för den puschen! Jag älskar att vara singel för man slipper:
-Höra av sig stup i kvarten
-Se dåliga gangsterfilmer
-Alltid ge med sig för att vara snäll
-Knö i sängen
-Planera, planera, planera
-Bli uppringd klockan två på natten när han är ute
-Få stört dåligt självförtroende
-Köra 3 mil enkel resa
-Slippa se fotboll på tv


Fy fan vad jag har det bra. Utan sånt tjafs. :)
SÅ SKA DET FÖRBLI.

God natt alla söta

Kommentarer
Postat av: Carries

fy fan vad bra Sara! det bæsta du skrivit på længe var den hær fina listan!! Nu mår jag också mycket bættre :D

2008-12-23 @ 11:12:37
URL: http://carries.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra val Sara!

Det har varit så mycket otydligbara kärleksförklaringar som propsat på olycklig kärlek hit och dit i bloggen nu ett tag, och jag kan kanske gissa på att de är om honom.

Jag vet hur det är men det är bara släppa

och gå vidare.



Kortfattat:Du kan bättre än honom helt enkelt. :)

Kör hårt! /Sara.

2008-12-23 @ 16:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0