seg,

Vi säger såhär. Jag har inga förhoppningar över huvud taget,
lika bra. Men jag har egentligen det på ett sätt. Jag litar inte
på dig. Om jag ens behöver sitta här och fundera eller om jag
borde överväga att börja lita på dig igen? Hm, svårt. Mamma
gör hemmalagade revbensspjäll. Mums, och julskinka. Nu
börjar den fina tiden. Jag älskar det. Har laddat över bilder nu
från kameran, och dom från igår är inte vacka alltså, så jag
tror inte att det blir någon publicering i bloggen. Nu skajag ner
och äta. Men okej, jag bjussar på två bilder. Puss.
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, asskönt att de blir bra, men jag är skitljus nu. Bimboblond nästan kanske :) hah!

Har du fixat din wordpress blogg?! Jag blir helt galen här hemma. GALEN!

2008-12-07 @ 19:47:55
URL: http://idajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0