shululu.

Nu ska jag faktiskt sova, ska upp och jobba vid 8 i morgon, slutar runt 4.
Lyssnar på Stefan Andersson och bara myser med te. Filmen som jag
skulle se hackade sönder så jag fick ryck på den och stängde av. Jag
vill åka utomlands på nyår men det blir nog bara till norge i så fall. Hade
inte bangat på kanarieöarna alltså. Men det funkar inte riktigt med plugg
och allt sånt. I morgon är det även julgodis-bak hemma hos familjen
Karlsson. Jag vet hur det brukar sluta dock. Alla är engagerade i början
men det slutar med att pappa sitter med knäcken i köket själv. Haha.
Alltid. Fast i morgon ska jag baka pepparkakor for sure. Med sån glasyr
på. Rosa och vit glasyr.

???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0