sista.

Så, jag var hur trött som helst när jag vaknade, somnade om en liten liten stund,
och helt plötsligt var ju überpigg, undrar varför? Jag försöker inte lura någon för
jag vet precis varför. Nu ska jag ner och fixa lite frukost innan skola i hundra år.
Hoppas att jag kommer hem i lagom tid i dag, jag vill hinna hitta på något kul. Om
det händer något kul. Kanske en bra film eller något. Vi får se. Jag besökte lipz
igår med Malin Kartis Kartberg. Det var faktiskt rätt trevligt, tills Malin försvann. Haha.
Men vi hittade varandra till slut. Mycket folk ute men längtade mest hem till sängen
min. Idag är det i alla fall sista dagen innan så kallat "jullov". För min del kommer 
det bli jobb och skolarbete så det skriker om det. Men jag behöver mer pengar 
nästa månad, utöver mitt studiebidrag. Nej, nu får jag skynda mig en aning här.
 
Just det: Last fm är bäst, och Idag åker IDA hem till Tranås. Tråkigt. Kommer sakna
dig Ida, ha en riktigt fin jul nu! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

och jag kommer sakna DIG gulleplutt, mest av allt som har me trollhättan att göra :)

2008-12-20 @ 11:53:23
URL: http://idajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0