Skills,

nu är jag hemma från skolan. Det var kul att spela innebandy, men vi kom
sist. Haha. Tappert kämpade vi till slutet. Men, hur lätt är det när man möter
lärare på 40plus, samt killar som spelat innebandy sedan dom kläcktes?
Nu står jag i valet och kvalet om jag ska ner till kåren och vara med på music-
quiz, eller om jag ska bädda ner mig framför en film? Jag är sugen på det
förstnämnda, men helt slut. Får se hur kvällen artar sig. Underbart att det
är helg i alla fall. I morgon är det spinning med malin halv tolv. Sen har jag
inga direkta planer, flytta lite och så förstås. :) Hoppas på i morgon. På för-
middagen idag i skolan hade vi diskussion inför projektet, en vild diskussion.
Haha, rätt roande, men vi blev allihopa vänner tillslut. Vi pratade även om min
och Annas fajt på stan för några månader sen. Så jag lägger ut en bild här
nedan på min vapendragare Anna Gustavsson. Snyggo! Ida, lycka till med håret
nu, hoppas det blir snyggt :) Nej, ha en trevlig afton allesammans.
Puss!


Hon ser inte så farlig ut eller hur? Hon som vi slogs mot
både ser farligare ut och är farligare.

Kommentarer
Postat av: Ida

inte alls farlig faktiskt, men nu vet man vem man ska passa sig för då :) TACK, kan behövas, tror jag? eh. Jag har ju redan misslyckats än gång så de är ju bara fortsätta. Hur blir de ikväll?

2008-12-05 @ 17:11:59
URL: http://idajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0