småfåglar.

Nu ska jag snart sova. Hur trött som helst. Dagen har bestått av film, vatten
och funderingar. Hur kan någon fastna så bara? Knäpp egentligen. Man
brukar använda ett speciellt ord. Men det ordet kan inte yttras här just nu.
Får bli en annan gång. I morgon är det skola från 9-4, sen lite plugg och
träning. Cabsen ska lysa med sin frånvaro fortfarande, men mamma hade
gjort god paj till mig, åh fuska lite kanske? Hmm, får se. Ska bli rätt okej att
åka till skolan i morgon, dels för att vi måste jobba på och dels för att jag får
umgås med helsköna människor. En vecka kvar, sen blir det jullov för diggarna
(digitala media). Men jag har en hel del att göra även fast vi inte ska befinna
oss i skolan.

Can't help it. Crap!

Måste också länka till nevnariens blogg där jag hittade helsköna bilder.
Haha, jag skrattade en stund åt dom, sötaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0