snow.

Jag älskar snö, jag älskar när det är kallt. Varför klagar alla på snön,
underbart ju. Jag har precis kollat klart på Du är vad du äter. Jag har
bara ätit nyttigt idag. Till frukost blev det skinka, avkoakdo och ett ägg,
eller lite lunchaktigt. Sen till middag blev det lax med sparris och lite
yoghurt-sås, och nu te och klementin. Känns bra. Var ute och gick i
två och en halv timme med Emma också. Visade lägenhet, köpte någon
julklapp och pratade. Skönt med krispig kall luft. I morgon ska vi träffas
i gruppen igen i skolan, hela dagen från 9 till 4, så jag måste ta med
mig matlåda i morgon. Funderar på att fixa den till morgonen, blir nog
en omelett med kantareller och sallad till lunch. Även fast jag älskar
vinter längtar jag till varma sommarkvällar på Strandgatan eller att grilla
på altanen och dricka rosévin. Vintern kan inte riktigt mätas med sommaren.
På tal om vin så ska jag och Rebecca ut på lördag. Ska bli underbart
att träffa henne igen, sitta och prata och dricka vin. I morgon hoppas jag
på pepparkaksbak´, det är bland det mysigaste som finns. Ska lägga
mig i tid idag, man tjänar på det i längden, big time. Kaffestatus 1 kopp
med liite påtår. Jag är stolt. När jag kom hem efter att ha varit borta hos
Anna en sväng tidigare ikväll, var jag inte ens sugen på kaffe. Bra det.
Är lite tröttare men det ska väl vända snart. Nej, nu blir det avsminkning
och sängen med boken; Lovligt byte. God natt.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hejsan! Såg att du kommenterat. tack :) fick reda på att det är lunginflammation så lär väl va sjuk ett bra tag till tyvärr men fått några super-starka tabletter iaf. Såg att du skrivit ngt om lägenhet med? är det i thn eller någon annan stans? :)

2008-12-11 @ 21:59:03
URL: http://kristinv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0