Spinning around.

Nu har jag kommit hem från ett spinningpass. Är lätt illamående men det är det värt. Jag och Malin körde gärnet i kväll, gött. Nu är det dusch och en rejäl måltid som väntar. Efter detta ska jag däcka framför en film tror jag. Inget mer plugg för idag.
I morgon kväll ska jag med malin på någon allsångskväll på våran kära gamla skola MÅG. Ska faktiskt bli riktigt trevligt. Men på morgonen är det ju frukost med min Emmis, det kallade jag väl dig när vi var små Emma? Du och RRRävisch, vi måste hitta honom, gå på rävjakt någon dag. Så alla kan daska han i väggen. Nog om interna skämt, har ju faktiskt läsare över hela världen, så vi får vara lite mer sakliga. En sak som är säker är att det skönt att vara själv. Man kan göra mer saker utan att behöva tänka på någon annan, inte ringa och slösa massa pengar. Så känner jag nu. Sorry. Jag och Josef bestämde efter dagens pass, att det blir spinning på torsdag igen. Perfekt.
Nu börjar magen protestera och skriker: Mata mig, mata mig, annars kommer något hemskt att hända. Better listen.
Nej just det, två bilder ska laddas upp först. I love you brotha'


Tycker ni inte att jag är oerhört sexig på andra bilden? Tycker jag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: emma

haha japp emmis o saren va de ju:)

2008-12-02 @ 22:38:50
Postat av: Sofia O

Hej på dej. Hur är de? ska vi ta en fika någon dag allihopa.tycker de är dags snart. Kram

2008-12-02 @ 22:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0