Swisch.


Let's get things straight:
- Min bärbara dator fuckar. Jag har panikpratat med min gullis Ida. Tack för att du finns.
- Jag tycker om helt fel person, vill bara leva livet, jag ska göra det, men tack endå.
- Jag längtar tills i morgon, sjuklingen (jag) blir hämtad vid sex, tack för att du finns.
- Pappa ska laga favvomaten sen, tack för att du finns.
- Mormor kom med tidning till mig förut, hon tyckte att jag behövde det. Tack för att du finns.
- Mina älskade tjejer som befinner sig i Norge just nu, och gör tillvaron så mycket roligare,
  tänker på strandgatan, älvhögsborg. Helt galet. Tack för att ni finns.
- Och min älskade Malin, du är bara bäst. Love!

Jag har fetingångest, på grund av massa saker. Men det tar vi en annan dag.
Nu ska jag ta ett allvarligt snack med pappa. Puss.

Kommentarer
Postat av: Ida

tack för att DU finns.

och de kommer lösa sig, det måste de göra!

puss o kram & krya på dig dig dig :) gulleplutt

2008-12-30 @ 18:35:54
URL: http://idajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0