The day the earth stood still

Lyssnar på Leona Lewis och är i skolan. Diggar till Forgive me, så bra.
Nu håller vi på med hemsidan och stämningen är på top eftersom det
är fredag :) Sitter och äter på ett äpple, vilket är lite svårt på grund av min
ditplacerade framtand, men jag får bita med den andra helt enkelt. I
morgon fyller Ida 20, grattis i förskott ;) Kommer säga grattis i morgon
också men ändå. Vi vet ju vem vi ska uttnyttja när vi ska partaja i alla fall,
haha. Men vi kom fram till att vi kompenserar det med min lägenhet nära
systemet. Blir bra det. Nu ska vi fortsätta här. jag längtar till lunch, jag har
kantarellomelett med mig idag+avokado och morot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0