The script.

Idag har vi grejat i skolan, och vi har hunnit sjukt långt. Läraren berömde oss.
Känns bra. Nu är det bara min egen portfolio som ska fixas, med blogg och
så. Nu blir det alldeles strax träning, sen ska jag göra klart lite saker i photoshop
och fixa kaffe. Min mobil funkar knappt, men det går att ringa till den. Så skicka
inte sms, ni får inget svar eftersom jag inte kan läsa. I min hjärna spelas allt upp
om och om igen just nu. Vet inte om jag har gjort illa mig själv, något så fruktansvärt
mycket. Att jag inte lyssnar på mig själv, för jag vet jur sjukt jävla sårad jag kommer
bli. Förra gången sov jag inte på flera dagar. Åt ingenting. Denna gång ska detta
inte hända. Jag hoppas att du inte är totalt knäpp, och fattar att du skulle låtit mig
vara..OM.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0