'til I can't see straight

Det blev inget gym, utan det blev en promenad med min kära Emma. Vi pratade om helgen och om den blonda julkalendern, fiaskot, floppen; Blondinbellas tv-dagbok. När vi var klara med promenaden så spang nog Emma in och slog på datorn, didn't you? ;) Nu har jag fått i mig mitt första riktiga mål mat idag. Håller på med portfolion men det går segt, får nog sitta ett tag i kväll skulle jag tro. Jag ser fram emot Tisdag. Då ska jag och Emilie umgås i Göteborg. det blir slottskogen och julklappsshoping. Jag ska köpa två julklappar till, sen får det räcka, och jag vill ha nya nagellack. Mitt mörklila tog slut för längelänge sedan, så ett nytt sånt och kanske ett svart, ett orange och ett ljusrosa. Så om någon vill vara snäll så vet ni. Dåligt med bilder i bloggen också men jag orkar inte.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha japp de gjorde jag, du känner mig alldeles för bra;)

2008-12-16 @ 15:25:07
Postat av: SARA

Haha, i know ;)

2008-12-16 @ 16:18:24
URL: http://sarashistoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0