Gradient.

Smart person där. Så fort man mår illa så är man gravid. Nej jag är det inte men jag
mår fruktansvärt illa ändå. Har du fått svar på din fråga, anonyma människa? Bryy som
min bror säger, betyder typ: Kundeintebrymigmindre. Jag slumrade lite förut, vaknade
en kvart senare av att pappa smög in och väckte mig med: Sara, jag har gjort räksmörgåsar.
Jag klev upp från den varma sängen och gick ner och åt, var nog för att jag inte ätit så
mycket idag som jag var trött, men illamåendet släppte inte. I skolan idag däremot, jag
och Ida agerade inköpare år virens-crew(vårat projektnamn, eller i alla fall virens) och vi
spang ner till caféterian. Marie: Loka, två sura S. Emelie: Tre S, två söta ett surt, två klubbor
i olika färger. Emilie; Earl grey te och en delecatoboll. Ida: En snickers ett surt S. Jag: En
rulle, två sura S. Olika kort och grejer. Hon i kassan skrattade, tur var väl det. Kan vara en
till anledning till varför mitt illamående har infunnit sig nu under kvällskvisten.

Om ni vill veta så ska jag skaffa ett mobiltjosan med ett x-antal-1000 sms varje månad.
Har räknat ut att det kommer löna sig i längden big time. Jag är ju smsarN då va. Ska
lämna tillbaka stativ och kamera i morgon också, icke att förglömma. Hoppas att jag kan
sova bort illamående och huvudvärk tills i morgon. Har hört rykten om att VKS är igång.
(VinterKräkSjukan), nej tack säger jag då. Har haft den en gång innan. Jag och mamma
låg avdäckade en vecka i soffan och kollade på filmen "Sweet home alabama" 50 gånger.
Står med nöje över sjukan där. Nu får jag släcka lampan, ny dag nya tag. Förlåt för dålig
uppdatering. Jag vet själv hur sjukt irriterad man blirnär man läser en ouppdaterad blogg.
Not nice. 

Lägg märke till min extremt långa fot. Pappas sockar är skööna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0