w-j

Sitter på jobbet, kaffe är klirrat, och jag är inte det minsta trött.
Gick ju upp halv sju, duschade, donade, städade. Vet inte riktigt
varför jag var pigg, ni som känner mig vet hur jag kan vara på
morgonen. Igår var jag och mamma hemma hos Emma. Vi plus
Emmas mamma fikade lite pch pratade. Vi kom in på wow-Jocke
a.k.a Björn Gustavsson. Jag älskar klippet. Klockrent. 1337-eliit. ;)
Han låter lite som Carro ibland när han pratar. Haha!.

"Lars-Olof var så full  så han snacka sims vettu. Simsspråket. Man
fatta inte va han sa."

Om cirkus en timme är det fikatime. Ännu mer kaffe, eller så blir det
te. När jag kommer hem i eftermiddag vill jag kolla på Grinchen. Bästa
julfilmen. Underbart. Och pepparkaksbak såklart. och julklappsinköp?
Och vart tog tiden och julefriden vägen? den får infinna sig i morgon.
tack och adjöken.

Kommentarer
Postat av: Carro

Menar du mejj? :)

2008-12-23 @ 06:51:21
URL: http://carroojohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0