A pocket full of sunshine.

Till lunch blev det fullkorns-bandspagetti med lax och en laxsås. Mumma. Nu är det en
stor kopp svart kaffe som gäller, framför plugg. Känns okej att plugga, bara man gör det
lite mysigt. Ingen har väl missat Blondinbellas pluggtips? Typ så har jag väl det, det funkar
rätt bra. Bara det att jag fryser om förrderna. Ska hämta mina raggisar. Nu lyser solen, det
ser kallt ut, men en typisk vinterkänsla ändå. Kunde varit lite mer snö dock.

Vill att familia ska komma hem nu, har tröttnat på att vara ensam hemma. Vill sitta och prata
lite. Vill träna i kväll men det blir nog svårt med min sjukdom. I morgon ska tabletterna vara
aktiva hoppas jag, så jag kan gå utanför dörrarna här.

Och jag hatar lussekatter. Finns det något värre? Tvek alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0