Aproppå det dära

Jag försöker att nte tänka på det, men kan inte låta bli. Jag försöker plocka isär, som
små små atomer. Jag försöker koppla ihop ett och två, som dubbel, enkelbindningar.
Försöker förstå varför, men det är helt omöjligt. Vi känner inte längre varandra, men
du vet vad alla mina tankar handlar om.

Du visste hur jag fungerade då, du vet vad jag tänker på nu. Jag vet inte vad du tänker
på, vad du gör och vad du ser, när ingen annan ser. Jag vet inte vad du tycker om henne,
jag vet ingenting om henne. Henne, henne, henne. Jag känner henne inte. Tur det. Det
hade varit jobbigt annars.

LITE POSITIVA SAKER, annars lever vi inte länge:
En dag i skolan, sen ledigt, sen en dag  till, sen ledigt igen
I morgon kommer lovely hit och sovEr (betoning på e, nästan som ett  i)
Mitt hår börjar bli ganska långt.
Jag är inte förkyld längre
Min mamma är underbar
Lagfesten i lördags sprider glädje inom mig fortfarande, ska försöka
få tag på lite bilder. Det buggades, skålades, pratades, snurrades, allt.


Nu ska jag sova, skola 10:15, yes boxi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0