Baddreamweaver.

Kodning, dreamweaver och hemsidor är svårt. Jag kommer gå in i väggen. Hoppas att jag
lever på julafton, allvarligt talat.

Nu ska jag och pappa bort till sportliv för lite spinning ;) Ska bli härligt att träna igen.
I morgon är jag ledig från skola, funderar på att åka bort till jobbet och arbeta ihop
lite cash, lockande, eftersom mitt konto hatar minus. Typ som nu, jag ogillar det starkt.

Jag har förälskat mig i spelet Heroes might and magic 3 igen, som en drog. Jag
och Emma spelade det jämt när vi var små, man fastnar lätt i det. Emma, jag ringer
dig sen för att höra om du vill spela med mig i morgon, någon gång. Kvällssim i
morgon också.

Nu ska vi åka bort till träningen här.

Hejrå daaa..-sääh. haha.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Vilken snygg ny design du har fått på bloggen. Nej, du fixar det här med hemsidor ;-) bara att låna lite bra koder.

2008-11-04 @ 17:37:29
Postat av: Sara

haha ja precis. man lär sig säkert snart. övning ger färdighet som vi alltid säger :)

2008-11-04 @ 20:19:33
URL: http://sarashistoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0