Bennie and the jets.

Jag har storstädat, tjänat pengar, först på vårdcentralen, sen hemma, typ barnarbete. Fast.. jag är faktiskt 19 år så man kan nog inte kalla det för barnarbete. Plus att jag får bra betalt, och att jag väljer det själv. Nu är det iallafall klirrat och klar och ska snart skjutsa mamma och pappa till staden. Sen plugg, music och kanske en powernap.
Jag får sällskap i kväll, natt. Det gillar jag starkt. I morgon ska jag och J till Torp köpcentrum och trängas med en miljard köpgalna löningstagare, som dessutom handlar julklappar. Önska oss lycka när vi ska få parkering, önska oss lycka till när vi ska få ett bord när vi ska fika eller äta, och framför allt, önska osslycka till med att komma fram över huvud taget. Glöm allt vad provhyttar heter, dom är redan okuperade. Glöm att köpa något, för köerna går igenom hela affären. Kanske ska glömma Torp? Lägga stället i mitt omedvetna i morgon och strunta i placet?
Får se helt enkelt.
Nu ropar mamma att vi ska åka. Hon ska till gestad i kväll(!?) Vad fanken gör man i gestad? Ligger någonstans mellan Frändefors och Fucking Åmål tror jag. Yeye, hoppas mamma får kul i getstad, eller oj gestad. Generösa där? Nej inte ens kul.
Pappa däremot fattar ju hur man ska spendera en fredagskväll. "Med göbbarna" på after work vettu Sara, det är grejer det." Haha, pappa lilla. Nu ska jag tydligen hjälpa han med att välja skjorta här. Jag är stilpolisen i familjen ;)
Later, puss


Från filmen 27 dresses by the way, vet inte varför jag men diggar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0