cs3.

Jag är sjuk igen. Jag har ont i halsen. Nu vill jag inte ha kvar mina halsmandlar. Dom är kassa.
Ligger under en röd filt med hjärtan på. Jag dricker kaffe, försöker få det att rinna ner i halsen utan att jag ska behöva svälja. Aj. Kvällen igår vill jag helst glömma. Jag lånade hem en kamera från skolan igår också, får ha den i tre dagar bara för att kontoret är stängt idag och i morgon. Tackar. Kommer inte orka att ta pics om jag måste såhär skruttigt.

Jag tror starkt på min teori om att min kropp ogillar höstrusket, därför blir jag förkyld. Så jag ska be om en utlandssemenster hos doktorn i morgon. För övrigt är väl allt frid och fröjd. Mycket roligt i skolan i går i alla fall. Vi intervjuade varandra, gjorde frågor först, om klimat, hemsidor, internetvaror och sånt. Vi ska ju designa en hemsida åt ett företag. Jag tror att den här utbildningen är perfa. Man läs sig allt, inte bara en sak. Snart funkar ju mitt adobe cs3 igen, när en i gruppen har firrat det åt mig. Mitt andra pajade ju. Inte så konstigt då det inte var helt lagligt. När det är igång igen ska jag pilla med bilder i photoshop, greja illustrationer i illustrator, kalkera av bilder. Fixa fräcka texter, bilder, saker i indesign. Men kanske det viktigaste, sitta dag och natt med dreamweaver, så jag blir riktigt hajj på det. Kommer ju lätt att behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0