cs4 blev det,

Haha, jag blev genast på bättre humör.
Kvällen har bestått av spinning, satc, telefonsamtal och kaffe. Nu ska jag alldeles strax sova.
I morgon är det troligtvis skola igen då. mixed up med schemat där lite. Men det är väl skönt
att ha torsdag, fredag ledigt i stället i och för sig. Vill bara att det ska bli helg nu. Lördag. För
övrigt märks det vilken vecka som komma skall, det märks i mitt ansikte, och på mitt humör.
Jag är lättirriterad.

Fikat med Emma i morse var i vanlig ordning mysig. Har alltid saker att prata om, även fast
vi idag var trötta. Hade ju hellre följt med Emma till badhuset i stället för att traska, blöt som
en vattenpöl, till skolan. Föreläsning och jag förstod nada, eller, det klarnade lite i skallen
när jag kom hem och pillade med det. Men jag har fortfarande panik. I morgon får det allt bli
gymmet en sväng efter skolan. Komma igång igen var det.  Nej, har inget kul att skriva, just
därför det har varit brist på inlägg idag. Kommer nog se ut så i morgon också är jag rädd.

/ S.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0