Dissin'

Jag vråldissar lipz, inte bara idag men framöver. Bara trist där, samma gamla folk.
Nej tack. Jag tror att vi satsar på Göteborg framöver, och struntar i Trollhättans
enda nattklubb, som mer har blivit som ett big brotherhus. Alla känner alla, det
händer massa saker, folk blir osams, making-outs, med mera. Tror de flesta
känner igen sig. Så jag står över. Om en timme ska jag svida om och gå bort
till Emma. Hyra film och så, mycket bättre än utgång alltså. Får inte bli för sent,
för i morgon ska jag jobba igen. Julklappspengar och dylikt är ett måste så lika
bra att jobba så mycket som man har möjlighet till.

Inget nytt annars, lite kaffe nu och dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0