fallet, vattenfallet

Okej. statusen är 12 för tillfället. Har fått i mig kaffe, jag vet att det är
vätskedrivande. Men jag får ont i huvudet annars. Jag och morfar
brukar säga att jag är som en tant. Och som han. För han får också
ont i huvudet om han ej får kaffe minsann. Mitt hår ser förjävligt ut
och jag vill göra något kul. Blont blont blont har det vart nu sen jag
föddes ungefär, förutom en period i början av sjuan då det var morotsrött,
kan ni tänka er va, snyggt. Sen en gång för tre år sedan färgade jag det brunt,
men det bev snabbt ljust igen, sååå. Jag vill göra något annorlunda, men inte
brunt och morotslookalike. Vad kan man göra då?

Jag vill åka till panduro, köpa pyssel. Får göra det när jag har blivit bättre,
man kan ju inte lämna huset när man är självaste niagarafallet. Fy vad
illa det låter. Men det är sant. Fredag maybe?

PYSS


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vill följa me till panduroooo :)

2008-11-12 @ 14:41:01
URL: http://idajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0