förstaadvent.

Jag hade skitkul igår. Riktigt kul. Och jag fick träffa min skrutta Malin efter en
lång, lång tid. Underbart. Kvällen började med rosévin, cider och glögg.
Julmusik. Blev Olearys, träffade gammalt och, hör och häpna, nytt trevligt folk.
Blev inte för mycket alkohol, men inte för lite heller. Däremot kände jag väl i
morse att jag hade druckit en del. Men nu är jag pigg och kry igen efter lite
risgrynsgröt,ägg och makrill på mackan. Vi har tänt ett ljus också :) 
I kväll ska vi hem till mormor och morfar för att äta lite skinkmacka och dricka
er glögg, fast utan det lilla extra, ingen starkvinsglögg alltså. Men jag älskar
glögg, bästa som finns.

Kommer också ihåg att jag pratade med några riktiga ägghuvuden igår,
men jag skrattade mest åt detta. Synd att vissa inte fattar vad dom håller
på med, alkoholpåverkade, och inte. Jag hade bästa kvällen på länge i
alla fall. Yes indeed.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0