From pieces.

Så ja, nu är långpromenaden avklarad . Ska ta en lång dusch nu också. Efter det blir det kaffe och plugg. Dreamweaver och renskrivning. Kanske lite pill i photoshop/illustrator sen också. Jag vill vara lite kreativ.

Fick ett uppiggande samtal för en stund sen, det visar sig att det blir revbenspjäll, avokado,
potatissallad och ciabata i kväll, framför galan. Jag är lycklig. Synd att mina satc-svsnitt är
hemma i Trollhättan, skulle inte sitta fel nu, Och vet ni, på lördag bär det av till Karlstad för
då spelar Färjestad-Frölunda. Hockey är det bästa som finns med dig som sällskap.
Tröjorna på, jag i min svartgröna, och du i din röda-grön-vita. Det gillar jag. Plus massa
godis, fanta och skratt. Det var längesen vi jag var i Karlstad nu. Mormor och morfar har
ju flyttat från Filipstad så vi åker aldrig igenom Karlstad längre. Men det är bättre att dom
bor här. Då kan man gå på tipspromenad runt knorren som vi gjorde igår, äta våffla, kaffe,
diskutera frågorna och vandra rnt där. Igår såg vi en krullig labrador. Vi skrattade åt den.
Nej, nu vill jag duscha, ta på mig hans morgonrock och börja plugga på riktigt. Viktigt.
Behöver beställa klipptid. Funderar på frisörskolan. Har hört att dom bara klipper av det
slitna på håret. Inte halva som andra frisörer gör. Mitt hår har ju börja bli lite långt nu, plus
att det är mycket billigare på frisörskolan har jag hört. Bra för min dal. Jag är en fattig
människa.

Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0